Cumhurbaşkanı Erdoğan, Dolmabahçe’de Singapur Başbakanı Lawrence Wong’u resmi törenle karşıladı. İki lider, ikili ilişkiler ve bölgesel konuları ele aldı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Singapur Başbakanı Lawrence Wong’u Beşiktaş’taki Dolmabahçe Çalışma Ofisi’nde resmi törenle karşıladı. Karşılama töreninin ardından iki lider, ikili ve heyetler arası görüşmelere geçti.
Görüşmelerde, Türkiye ile Singapur arasındaki ikili ilişkiler ve bölgesel, küresel konular değerlendirildi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Singapur ile işbirliğini derinleştirmenin önemini vurguladı ve birçok alanda ilişkileri geliştirme gayretinde olacaklarını belirtti.
Toplantıda Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Burhanettin Duran ve Cumhurbaşkanı Güvenlik ve Dış Politika Başdanışmanı Akif Çağatay Kılıç da hazır bulundu. Ayrıca İlim Yayma Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Bilal Erdoğan da görüşmede yer aldı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]