Emine Erdoğan, Marmara Denizi’ndeki dip çamuru temizliği çalışmalarını takdir ederek Bakan Murat Kurum ve ekibini tebrik etti. Denizdeki canlanma umut veriyor.
Emine Erdoğan, Marmara Denizi’ndeki dip çamuru temizliği çalışmaları nedeniyle Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’u ve emeği geçenleri tebrik etti. Sosyal medya hesabından açıklama yapan Erdoğan, İzmit Körfezi’ndeki çalışmaların Marmara Denizi’nin yeniden canlanmasına katkı sağladığını belirtti.
Erdoğan, paylaşımında, “Denizin derinliklerinde ekosistemin canlanmaya başlaması, balıkların ve diğer canlıların yeniden görülmesi; doğaya gösterilen özenin ve kararlılığın en somut göstergesi.” ifadelerini kullandı.
İzmit Körfezi’nde yürütülen dip çamuru temizliği çalışmalarının olumlu sonuçlar vermesi, Marmara Denizi’nin ekosisteminin iyileşmesine işaret etti. Erdoğan, bu gelişmenin doğaya gösterilen hassasiyetin bir kanıtı olduğunu vurguladı. Ayrıca, bu tür çalışmaların Fethiye Körfezi’nde de aynı başarıyla sürdürülmesini temenni ettiğini dile getirdi.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’nın yürüttüğü bu proje, Marmara Denizi’nin ekolojik sağlığını geri kazanması hedefleniyor. Temizlik çalışmaları kapsamında deniz tabanındaki zararlı çamur birikintileri temizlenerek deniz yaşamının yeniden adapte olması amaçlanıyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]