Bolu’da YKS’ye giren Emir Özkan, A Milli Takım’ın Paraguay mağlubiyetinin ardından sınav öncesi büyük moral bozukluğu yaşadığını dile getirdi.
Bolu’da Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) için ter döken adaylardan Emir Özkan, A Milli Takım’ın Paraguay karşısında aldığı mağlubiyet sonrası sınava moralsiz girdiğini açıkladı. Özkan, sabah saatlerinde izlediği maçın moralini bozduğunu belirterek, takımın “ruhsuz” performansına tepki gösterdi.
YKS’nin ilk oturumu Temel Yeterlilik Testi (TYT), tüm Türkiye’de olduğu gibi Bolu’da da saat 10.15’te başladı. Adaylar sınav merkezlerine erken saatlerde gelirken, kapılar saat 10.00’da kapandı ve geç kalan öğrenciler salona alınmadı.
Emir Özkan, antrenörlük bölümünü hedeflediğini ve bir yıl boyunca sınava hazırlandığını ifade etti. Özkan, özellikle BESYO parkuruna yönelik çalışmalar yaptığını ve TYT ağırlıklı ders çalıştığını dile getirdi.
Özkan, sınav öncesi yaşadığı moral bozukluğunu A Milli Takım’ın Paraguay’a yenilmesine bağladı. “Sabah 06.00’da uyandık, keşke uyanmasaydık. Türkiye maçını izledik, yenildik. Böyle ruhsuz bir takım görmedim, bütün moralimizi bozdular” sözleriyle tepkisini dile getirdi.
Genç aday, milli futbolcuların motivasyon eksikliğinden şikayet etti. “Aklım orada, biz buradan destek veriyoruz, adamların hiç umrunda değil” diyerek milli takımın performansına yönelik sitemini sürdürdü.
Reklam & İşbirliği: [email protected]