Ulaştırma Bakanı: Otobüs Firmalarına Bayram Öncesi Denetim

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Otobüs İşletmecilerine Yönelik Denetimleri Hızlandırdı Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Kurban Bayramı öncesinde şehirler arası otobüs işletmeciliği yapan firmalara yönelik denetimlerin hızlandırıldığını duyurdu. Bakan Uraloğlu, otobüs firmalarına ilişkin yapılan denetimlere dair yazılı açıklama yaptı. Emeklilere Yönelik İndirim Kampanyası ve Denetimler Uraloğlu, şehirler arası otobüs taşımacılığı yapan firmalara yönelik…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Ulaştırma Bakanı: Otobüs Firmalarına Bayram Öncesi Denetim

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Otobüs İşletmecilerine Yönelik Denetimleri Hızlandırdı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Kurban Bayramı öncesinde şehirler arası otobüs işletmeciliği yapan firmalara yönelik denetimlerin hızlandırıldığını duyurdu. Bakan Uraloğlu, otobüs firmalarına ilişkin yapılan denetimlere dair yazılı açıklama yaptı.

Emeklilere Yönelik İndirim Kampanyası ve Denetimler

Uraloğlu, şehirler arası otobüs taşımacılığı yapan firmalara yönelik fahiş fiyatlı bilet satışı ile korsan ve yetki belgesiz taşımacılığın engellenmesi amacıyla denetimlerin sıkı şekilde sürdürüldüğünü vurguladı. Ayrıca, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından 2024’ün “Emekliler Yılı” ilan edilmesinin ardından otobüslerde emeklilere yönelik başlatılan yüzde 20 indirim kampanyasının uygulanıp uygulanmadığına dair denetimlerin devam ettiğini belirtti.

Denetim Sonuçları ve İdari İşlemler

Bayram öncesi 1534 otobüsün kontrol edildiğini ifade eden Uraloğlu, 10 günlük süreçte 1820 uyarı cezası ve 1 milyon 21 bin 726 liralık idari işlem uygulandığını açıkladı. Denetimlerin elektronik sistemlerle desteklenerek yolcu terminallerinde, yol kenarlarında ve kara yolları denetim istasyonlarında devam ettiğini belirtti.

Gelecek Süreç ve Elektronik Bilet Entegrasyonu

Uraloğlu, denetim faaliyetlerinin Kurban Bayramı öncesinde ve sonrasında da devam edeceğini vurgulayarak, elektronik bilet acentelerinin emeklilere yönelik yüzde 20 indirim uygulamasını sağlayacaklarını ifade etti. Ayrıca, bu kapsamda Sosyal Güvenlik Kurumu ile veri entegrasyon sürecinin hızlı bir şekilde devam ettiğini ve uygulamanın yakın zamanda hayata geçirileceğini belirtti.

Benzer Haberler
ALFA ARSA’dan Gayrimenkulde Yeni Dönem: Premium Yaşam ve Yatırım Fırsatları Bir Arada
ALFA ARSA’dan Gayrimenkulde Yeni Dönem: Premium Yaşam ve Yatırım Fırsatları Bir Arada
EFES PİLSEN 2026 GÜNCEL FİYAT LİSTESİ
EFES PİLSEN 2026 GÜNCEL FİYAT LİSTESİ
Bayram Alışverişinde Tüketiciler Dolandırıcılara Karşı Uyarıldı
Bayram Alışverişinde Tüketiciler Dolandırıcılara Karşı Uyarıldı
Borsa İstanbul Güne Yükselişle Başladı
Borsa İstanbul Güne Yükselişle Başladı
Hububat İhracatı 4 Ayda 3.9 Milyar Dolara Ulaştı
Hububat İhracatı 4 Ayda 3.9 Milyar Dolara Ulaştı
Rize-Artvin Havalimanı Dört Yılda 4,2 Milyon Yolcuya Ulaştı
Rize-Artvin Havalimanı Dört Yılda 4,2 Milyon Yolcuya Ulaştı
Haberin Doğru Adresi
Mersin Haberler

Reklam & İşbirliği: [email protected]

Hakkımızda
Copyright © 2025 Tüm hakları MERSİNHABERLER 'de saklıdır.